Visa mukana nostamassa naisten jalkapallon suosiota

  • Kiinnostus naisten jalkapalloon on kasvussa: FIFA Women’s World Cup France 2019 -avaus- ja loppuottelut on myyty loppuun.
  • Visa näkyy FIFA Women's World Cupin tapahtumapaikoilla muun muassa kisoja juhlistavien prepaid-lähimaksukorttien ja ladattavien maksurannekkeiden muodossa.
  • Visan globaali kampanja nostaa esiin naisjalkapalloilijoita ja heidän tarinoitaan siitä, miten yksi hetki on vaikuttanut voimakkaasti heidän elämänsä. Kampanjan kasvoina nähdään:

Visa Inc. yhtiönä

Visa Inc. (NYSE: V) on maailman johtava digitaalisen maksamisen yhtiö. Missionamme on tuoda yksilöiden, yritysten ja talouksien käyttöön innovatiivisin, luotettavin ja turvallisin maksamisen maailmanlaajuinen verkosto. Edistyksellinen ja globaali prosessointiverkostomme VisaNet tekee maksamisesta turvallista ja luotettavaa ympäri maailman, ja pystyy käsittelemään yli 65 000 tapahtumaviestiä sekunnissa. Yhtiömme päämääränä on tuottaa innovaatioita, jotka tukevat uudenlaista kaupankäyntiä millä tahansa laitteella, ja ovat siten kantava voima käteisettömän tulevaisuuden saavuttamisessa kaikille, paikasta riippumatta. Samalla kun maailma siirtyy analogisuudesta kohti digitaalisuutta, Visa soveltaa brändiämme, tuotteitamme, ihmisiä, verkostoa sekä mittakaavaa muovatakseen tulevaisuuden kaupankäyntiä. Lisätietoa osoitteista www.visaeurope.com, Visa Vision -blogista (vision.visaeurope.com) tai Twitteristä @VisaInEurope.