Joissakin valtioissa Visa parantaa kortin maksutapahtumatietoja ja käyttää niitä luodakseen anonymisoituja ja koottuja raportteja kuluttajakäyttäytymisestä ja markkinoinnista sekä muita tietoperusteisia tuotteita, joiden avulla yritykset voivat kehittää markkinointitoimenpiteitään. Nämä ratkaisut auttavat yhtiöitä tunnistamaan kuluttajia, joihin he voivat kohdistaa markkinointiaan. Markkinointiraportti voi ilmaista esimerkiksi, että jonkun postinumeroalueen kuluttajat käyttävät muiden postinumeroalueiden kuluttajia enemmän rahaa autotarvikeliikkeissä. Näiden tuotteiden avulla yhtiöt voivat myös tutkia markkinointikampanjoidensa tehoa.
Visan markkinointiratkaisut eivät sisällä henkilökohtaisia tietoja, mutta niiden avulla yritykset voivat tehostaa omia kuluttajiin liittyviä tietojaan kohdistettua markkinointia tukevilla tiedoilla.
Jos et halua, että käytämme korttisi maksutapahtumatietoja Visan markkinointiratkaisuissa, saat tietoa kieltäytymisestä klikkaamalla tästä.