Mikä on Visa Sensory Branding (Visan sensorinen brändäys)?

Visa Sensory Branding – tekniset tiedot
Visa Sensory Branding käyttää soveltuvin osin näköä, ääntä ja värinää vahvistaakseen, että Visa-osto on hyväksytty.
Tutustu etuihin

Nopeat ja helpot maksut
Helpota maksamista. 87 prosenttia piti maksutapahtumaansa nopeana ja kätevänä.¹

Brändin innovaatio
Jätä pysyvä vaikutelma. 82 prosenttia käyttäjistä piti maksukokemustaan innovatiivisena. ¹
¹ Visa, Inc., Monisensorisen brändäyksen arvo: Ääni- ja animaatioelementit kortittomissa maksuissa, 2016
Uusi mahdollisuus yrityksellesi
¹ Visa, Inc., Multisensory Brandingin arvo: Ääni- ja animaatioelementit kortittomissa maksuissa, 2016
Visa Sensory Branding – integraatio

SDK:t
Integrointi iOS:lle, Androidille ja verkkoon. Visa Sensory Brandingin SDK:t sisältävät vain käyttöliittymän animaatio-, ääni- ja haptisia tiedostoja. Mukautukset sisältävät värin, koon, äänen ja haptiikan.
Paikallinen integraatio
Suunnitteluresursseja ja animaatioelementtejä on myös saatavilla. Elementit voidaan räätälöidä maksuratkaisusi mukaan.

Visa Digital -brändivaatimukset
Opi sisällyttämään pakollisia Visa-brändin elementtejä digitaaliseen maksukokemukseesi. Voit varmistaa, että Visa-brändin vahvuus auttaa yritystäsi pysymään innovaatioiden tahdissa ja säilyttämään merkityksellisyytensä. Samalla kohderyhmäsi voi olla siellä, missä he haluavat olla.
K+V
-
Kaikki kolme Visa Sensory Branding -elementtiä (ääni, animaatio ja haptinen värinä) toimivat yhdessä vahvistaakseen hyväksytyn Visa-tapahtuman, ja kaikkien pitäisi olla mukana, jos maksulaitteisto tukee niitä.
-
Visa Sensory Branding -ratkaisun tulisi alkaa välittömästi uudelleenladattavalla Visa Prepaid-, Visa Debit- tai Visa Credit -kortilla suoritetun hyväksytyn Visa-maksutapahtuman jälkeen.
-
Kyllä. Asiakaskokemuksen pitäisi olla johdonmukainen riippumatta siitä, mitä Visa-korttia käytetään.
Lisätietoja Visa Sensory Brandingista saat lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].